Foto de família d'IGS TOD TRAINIG, amb la CEO, Remei Gómez, i el convidat, Toni Aira, al centre. FOTO: Ferran Mitjà

TOT Economia

IGS TOD Training s'estableix a Sant Cugat per transformar empreses des de la formació

IGS TOD Training és una empresa de consultoria i formació que té per objectiu fer millorar a empreses des del "factor humà"

IGS TOD Training és una empresa de recent creació, ubicada a Sant Cugat i té per objectiu transformar empreses a través de la formació: "Volem fer assessorament, formació i quelcom diferent, per crear un acompanyament", explicava la CEO de l'empresa, Remei Gómez, durant la seva presentació en societat.

A més, Gómez, va assenyalar el tractament de les emocions en la formació com un dels trets diferencials d'IGS TOD Training: "És molt important avaluar i transmetre les emocions i els sentiments. L'empresa ha de motivar al personal. Si vols motivar al client, has de motivar al personal", va afirmar.

El factor emocional i el canvi constant

El periodista i doctor en Comunicació, Toni Aira, va ser convidat per l'empresa a fer un breu discurs durant la presentació: "Em semblen interessants 3 coses, el concepte de la formació per a la transformació, la gestió d'uns clients canviants i el factor emocional", iniciava Aira, que va afegir que "la formació a l'hora de comunicar amb la gent és molt important".

A més, Aira va destacar el valor de l'emotivitat en la transmissió del missatge: "Som la generació més formada i informada, però més que mai som susceptibles que ens apel·lin a la raó a través de l'emoció. El nostre context ens ha fet així", argumentava. Pel que fa al canvi constant, el periodista va assenyalar que "som una societat acostumada al canvi constant", a més d'afirmat amb ironia que "el més estable en les nostres vides és la inestabilitat".

Sònia Ballester explica els pals de paller d'IGS TOD TRAINING. FOTO: Ferran Mitjà

Els pilars d'IGS TOD TRAINING

L'Executive Manager de l'empresa, Sònia Ballester, va explicar que IGS TOD Training es basa en tres pilars fonamentals per impactar en la formació i aconseguir que, després, aquesta sigui efectiva en els canvis que busca l'empresa en qüestió: treballar des de l'emoció, des del raonament lògic i des de l'autoconeixement. Per això, el pla de l'empresa es basa en 5 fases diferents: Diagnòstic, Brainstorming i estratègia, planificació i customització, Desenvolupament i pla d'actuació, Avaluació, fidelització i seguiment.

En aquest sentit, Ballester va parlar de la importància de reciclar-se: "No podem actuar igual, perquè el món i els clients estan canviant", va argumentar, a més d'afegir que "no podem canviar el món, però sí que podem canviar les persones que canviaran el món".

Així, per finalitzar la presentació, els responsables de l'empresa van voler deixar clares tres idees bàsiques:

  • El client està canviant.
  • El primer no és el client, és el treballador.
  • Fer coses diferents per aconseguir resultats diferents.