La nova botiga es trasllada a un local més gran del mateix Santiago Rusiñol. FOTO: Cedida

TOT Economia

Microgestió obre una nova botiga a Sant Cugat

L'empresa es trasllada a un nou local al mateix carrer de Santiago Rusiñol, més gran i on oferirà servei i assessorament d'experts a usuaris i a empreses

L'Apple Premium Resellercomptarà amb un servei d'assessorament tant pels usuaris com per les empreses. FOTO: Cedida
Microgestió inaugura la botiga Apple Premium Reseller a Sant Cugat. Aquesta comptarà amb experts que assessoraran els usuaris que ho vulguin, tant per ús domèstic com professional. La inauguració serà aquest dijous 5 de juliol a les 19 hores. Amb motiu de l'obertura hi haurà ofertes que s'acabaran aquell mateix dia.

Experts en Apple
“Els clients comptaran a partir d'ara amb un nou espai on provar i adquirir la gamma completa de productes Apple”, explica el Gerent de Microgestió, Joan Tarafa. Els qui visitin la botiga “tindran l'oportunitat de conèixer i experimentar els innovadors productes i solucions d'Apple”, comenta el gerent.

Microgestió Sant Cugat organitzarà també periòdicament sessions de demostració i cursos de formació a les pròpies botigues per ajudar els clients a treure el màxim partit de les seves compres.