Concert a càrrec de Patrícia De No, Eloi Jover i Júlia Farrés-Llongueras. FOTO: Cedida

Actualitat

El concert en favor del Parkinson arriba a la Unió

Els santcugatencs Patrícia de No, Eloi Jover i Júlia Farrés protagonitzen aquesta audició benèfica per recaptar fons per a la delegació local de l’Associació Catalana per al Parkinson

Imatge de la presentació del concert benèfic pel parkinson. FOTO: Localpres
Sant Cugat es torna a bolcar amb els malalts de Parkinson a través d'un concent benèfic, que té per objectiu recaptar fons per a la delegació de Sant Cugat de l’Associació Catalana per al Parkinson. Protagonitzat pels santcugatencs Patrícia de No, Eloi Jover i Júlia Farrés, el concert es farà aquest dissabte a les 19.00 hores al Teatre La Unió.

Els diners que es recaptin durant el concert s'utilitzaran per les teràpies setmanals que permeten millorar la qualitat de vida de les persones que pateixen aquesta malaltia. En concert s'estructurà en dos parts en el què, Patrícia de No posarà la flauta, Eloi Jover el piano i la soprano, Júlia Farrés la veu.

Primera Part
· “L’amerò, sarò constante”, de Wolfgang Amadeus MOZART (1756-1791), de l’òpera Il Re Pastore (soprano, flauta i piano)
· Variacions de Fryderyk CHOPIN (1810-1849) sobre un tema de La Cenenterola, de ROSSINI (flauta i piano)
· “Kommt ein schlanker Bursch gegangen”, Änchenn, de Karl Maria von WEBER (1786-1826) de l’òpera Der Freischütz (soprano i piano)
· “Der Hirt auf dem Felsen”, de Franz SCHUBERT (1791-1828) per a soprano, flauta i piano

Segona Part
· Allegro del concert per a piano d’Enric GRANADOS (1879-1916)
· “Meditació”, de Jules MASSENET (1842-1912), de l’òpera Thaïs (flauta i piano)
· “Je veux vivre”, de Charles GOUNOD (1818-1893), de l’òpera Roméo et Juliette (soprano i piano)
· Variacions sobre El Carnaval de Venècia, Op.78, de Lulio BRICCIALDI (1818-1881) per a flauta i piano
· Ària de les joies (Margheritte), de Charles GOUNOD (1818-1893), de l’òpera Faust (soprano, flauta i piano)

Suport i agraïments
A l'acte de presentació del concert, la tinenta d’alcalde de Serveis a la Ciutadania, Susanna Pellicer, acompanyada per Esteve Sala i Andreu Baldi, en representació de l’entitat, va dir que el concert és una causa "que implica tota la ciutadania: tots i totes podem patir aquesta malaltia i és per això que cal que hi dediquem esforços, ja sigui per ajudar les persones i famílies afectades, ja sigui per sensibilitzar el conjunt de la població”. Mentre, Sala va assegurar que: “a més de recaptar fons, el concert permet que moltes persones puguin aproximar-se a l’associació i descobrir que existeix tota una xarxa de persones que s’ajuda mútuament i que fa possible que els afectats i les seves famílies disposin de més recursos i que puguin tenir més eines a l’abast”. A això Baldi va voler agraïr “la disposició, el compromís i la cordialitat en una iniciativa solidària com és aquest concert benèfic”.