La redacció del TOT Sant Cugat. FOTO: Arxiu

Actualitat

El web del TOT acumula 26.000 visites en el seu primer mes

El portal multimèdia va entrar en funcionament el 27 de juny, un dia abans de la Festa Major

El web del TOT Sant Cugat ha obtingut, en el seu primer més de funcionament, 26.70 visites. segons indica Google Analytics. A més, l'espai on-line d'actualitat local que va entrar en funcionament el 27 de juny, un dia abans de la Festa Major, ha registrat 15.183 visitants únics absoluts i 132.521 pàgines absolutes. Els usuaris miren de mitjana la web gairebé quatre minuts i en aquest període de temps es veuen unes 5,08 pàgines. A banda, Google Analytics desvetlla que les consultes del web a través dels dispositius mòbils es fan mitjançant l'iPhone (1.341 visites), l'iPad (503) i la BlackBerry (99).

A més, el Baròmetre de la Comunicació i la Cultura apunta que els dos productes en paper que edita Premsa Local Sant Cugat, TOT Sant Cugat i Diari de Sant Cugat han obtingut en la darrera onada 57.000 i 20.000 lectors majors de 14 anys respectivament. Aquesta dada significa, pel que fa al TOT un augment en 2.000 lectors més. a més, una altra dada significativa és que la revista és la segona més llegida de tot el Vallès després de la popular Pronto. "Estem molt contents per aquest augment de la nostra audiència. Potser som un cas únic perquè la premsa escrita en general perd lectors. La gent valora la premsa de proximitat, que és la que explica allò que passa al costat de casa seva", ha explicat el director editorial del TOT, Josep Maria Vallès.