ICV demana que el medi ambient no quedi fora de la campanya
El copresident dels ecosicialistes, Xavier Boix creu que Recoder ha destruït tota l'obra del tripartit en 2 anys de govern de CiU
Boix ha criticat els projectes de privatització de l’empresa Aigües Ter-Llobregat i Tabasa i ha recordat que CiU volia que Eurovegas s’instal·lés al Baix Llobregat esborrant del mapa el parc agrari de la zona. Parlant dels plans que té el seu partir en matèria d’infraestructures, ha reclamat un cop més que es tiri endavant el Tram Vallès i es construeixin els intercanviadors ferroviaris a l’Hospital General i Volpelleres per connectar Rodalies i els Ferrocarrils de la Generalitat.
També ha reivindicat que es reprengui el projecte de la cua de maniobres a l’estació de Plaça Catalunya i ha recordat el pla de millora de la qualitat de l’aire que CiU ha oblidat per complet. Per últim demanat una revisió del Pla Territorial Metropolità i una reactivació de la llei de Barris i el Pla d’Energia de Catalunya.
Més informació
