L'Institut de la Infància reconeix la implicació de les empreses amb el seu projecte
Han rebut el premi INFANS: la pastisseria Dolç Par Yann Duytsche, l'editorial Baula, a la col·laboradora Elisenda Roca, i a la Facultat de Psicologia de la Blanquerna
La tinenta d'alcalde Susanna Pellicer ha assistit a l'acte i ha destacat la importància que té l'entitat a la societat, ja que un 20% de la població de Sant Cugat està formada per gent menor de 18 anys. " És un projecte de continuïtat molt important per la ciutat, si es deixes de fer, ho trobaríem molt a faltar", ha explicat Pellicer.
Què poden oferir les empreses?
-Associar-se als projectes i crear-ne de nous
-Micropatrocini d'un projecte en el marc de responsabilitat social
-Patrocini d'un gran acte de manera puntual
Premis INFANS
Durant la celebració de l'acte, a la Casa de Cultura, s'han fet entrega de quatre premis INFANS. Amb aquest premi es reconeix als qui confien en els projectes de l'Institut de la Infància i fan possible que l'entitat creixi i ofereixi cada dia més serveis a la població infantil, famílies i educadors. Als premiats han estat:
- La pastisseria Dolç Par Yann Duytsche,per la creació d'un espai de lectura pels més petits al local
- L'editorial Baula, per la seva col·laboració contínua amb l'institut
- Elisenda Roca, periodista, col·laboradora fidel de l'entitat
- Facultat de Psicologia de la Blanquerna-Universitat Ramon Llull, pel contacte continu de mestres i educadors amb l'institut. Ha recollit el premi el degà Jesús Valero.
L’acte ha acabat amb una visita al Claustre del Monestir amb un concert d’Inmaculada Balsells.
Més informació
