La majoria dels santcugatencs estan satisfets amb la ciutat on viuen
Segons l'observatori sociològic, des de juliol de 2012 el percentatge dels que creuen que la situació econòmica millorarà ha anat augmentant progressivament d'un 7,5% fins al 36,1% actual
L'observatori manifesta també que des de juliol de 2012 el percentatge dels que creuen que la situació econòmica millorarà ha anat augmentant progressivament d'un 7,5% a un 36,1% i que un 25,7% dels enquestats pertanyen a una associació o entitat. En relació a les noves tecnologies, 3 de cada 4 tenen un telefon intel·ligent i que el 95% dels joves entre els 17 i els 24 anys disposen d'aquest giny.
A la presentació s'han indicat també el grau de satisfacció de la població amb els partits polítics. En aquest apartat els únics dos grups que aproven són els formats per CiU i la CUP, amb un 6,3 i un 5 respectivament. De la resta el PP és el pitjor valorat amb un 2,6, seguit del PSC amb un 4,1 i d'ICV-EUiA amb un 4,9. A banda el 80,8% de la població coneix a l'alcaldessa de Sant Cugat, Mercè Conesa.
Serveis municipals
La xarxa de CAP’s, els mercats municipals, el telèfon d’informació ciutadana 010, el web municipal, la Policia Local i l’Oficina, per aquest ordre, representen els serveis públics més utilitzats per la ciutadania. En aquest sentit l’informe apunta que els dos serveis municipals que obtenen la millor puntuació són les escoles bressol i el 010, que obtenen un 7,7 de nota. Els segueix el Banc del Temps, el Casal de Joves de Torreblanca, amb un 7,6; Cugat.cat, amb un 7,5; l’Oficina Sant Cugat Sostenible i l’Assistència Sanitària Pública, aconsegueixen un 7,3. La següent posició és per l’Oficina de Turisme, l’Oficina d’Atenció Ciutadana, els Mercats Municipals, el Servei d’Ocupació Municipal, el web municipal, l’Oficina Local d’Habitatge i els autobusos urbans. En darrer lloc, i amb la nota més baixa, un 5,3, se situa la Policia Local.
