Bañodecor té cura de la satisfacció del client. FOTO: Cedida

Llar

Motius per la satisfacció del client després de canviar el bany per dutxa amb Bañodecor

Aquesta empresa ha fet de la satisfacció del client la màxima prioritat

Al món de les reformes de la llar, la satisfacció del client és primordial. És per això que moltes persones van amb peus de plom a l'hora d'escollir l'empresa que els canviarà la banyera per la dutxa. Un procés amb  preocupacions sobre la qualitat del servei, el temps d'execució i la transparència en el pressupost. Aquí és on entra en joc Bañodecor, una empresa que ha fet de la satisfacció del client la màxima prioritat.

  Demana informació, ara!

Per què els clients de Bañodecor queden satisfets amb el canvi de banyera per dutxa?

Per a molts clients, la idea de canviar la banyera per una dutxa en un dia és un concepte completament nou i Bañodecor ofereix precisament això: un servei ràpid i eficient que redueix les molèsties al mínim i ofereix totes les comoditats al client com opcions de finançament flexibles, amb terminis de fins a 24 mesos sense interessos i un servei de neteja professional de l’obra sense cost addicional. En vuit hores, s'acaba l'obra i tot queda completament net.  Amb més de 2.500 banys fets a l'any, l'empresa ha perfeccionat el procés per garantir resultats excepcionals en cada projecte.

La satisfacció del client és el més important a Bañodecor. FOTO: Cedida

Una altra de les preocupacions principals dels clients en embarcar-se en un projecte d'aquest tipus és la qualitat dels materials emprats. Amb aquesta empresa, la preocupació queda completament dissipada, perquè fa servir materials de la més alta qualitat, el que garanteixen la durabilitat i l'acabat impecable de cada instal·lació de dutxa.

Però no és només la qualitat del treball allò que distingeix Bañodecor, sinó també el seu excepcional servei al client des del primer contacte fins a la finalització del projecte. El procés comença amb una prevenda ràpida i eficient, amb un temps de resposta de només 24 hores des de la primera trucada del client. Bañodecor està preparat per satisfer les necessitats amb rapidesa i professionalitat tant en aquells casos en què el client necessiti un servei estàndard o urgent.

La satisfacció del client és molt important a Bañodecor. FOTO: Cedida

La transparència és un altre pilar fonamental en la filosofia de l'empresa. A la visita, els clients reben un pressupost detallat i tancat sense sorpreses.

Bañodecor s'esforça per mantenir una comunicació clara i oberta a cada etapa del procés, el que ofereix als clients la tranquil·litat i la confiança que necessiten per apostar per encarregar aquesta obra.

  Demana informació, ara!

Més info: BAÑODECOR