Sant Cugat, en alerta per risc de pluja intensa
La pluja més intensa a Sant Cugat es preveu que sigui al voltant del migdia
El Servei Meteorològic de Catalunya ha activat un avís de perill per intensitat de pluja a Sant Cugat i al Vallès Occidental per aquest divendres, 12 de setembre. L'alerta màxima, d'un nivell de 3 sobre 6, es concentra entre les dotze del migdia i les sis de la tarda.
La previsió del temps del 12 de setembre
Durant les primeres hores del dia són probables xàfecs al litoral central i al nord del Camp de Tarragona. A partir de llavors s'estendran cap a la Catalunya Central, el Pirineu i el Prepirineu, a banda del litoral i prelitoral central. A la tarda, la precipitació s'estendrà a més punts, especialment a la meitat est. Els xàfecs seran febles o moderats, tot i que localment seran d'intensitat forta i aniran acompanyats de tempesta, especialment durant la tarda. S'acumularan quantitats entre minses i poc abundants, si bé seran localment abundants. A les zones avisades les acumulacions poden ser molt abundants.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
