A Sant Cugat hi ha set estacions dels Ferrocarrils de la Generalitat FOTO: Localpres

Mobilitat

Alteracions en el servei de Ferrocarrils del 29 d'agost al 30 de setembre

El servei de FGC està alterat aquest estiu a causa d'obres

Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) modifica el servei de les línies del Metro del Vallès entre el 25 de juliol i el 30 de setembre com a conseqüència de les obres d’adaptació per a les persones amb mobilitat reduïda a l’estació de Sarrià, així com altres actuacions de millora de la infraestructura. Pels santcugatencs, a destacar que el servei entre Sant Cugat i Barcelona amb tren continuarà aturat les nits dels caps de setmana.

Concretament, entre els dies 29 d’agost i el 30 de setembre, els usuaris hauran de tenir en compte que: 

  • La S1 (Terrassa) i S2 (Sabadell) s’aturaran a totes les estacions, excepte en hora punta
  • La S5 (Rubí) i S55 (Universitat Autònoma) tornaran a circular a partir del dia 1 de setembre però s’aturaran a totes les estacions excepte en hora punta
  • A la S1 i S2, les nits de divendres i de dissabte entre les 00.00 hores i les 02.30 hores, els trens només circularan entre les estacions de Sant Cugat i Terrassa o Sabadell. En el tram entre Pl. Catalunya i Sant Cugat, FGC oferirà servei substitutori amb autobús fins a les 02.30 hores, i es recomanaran serveis de transport alternatius
  • Els trens de la línia L6 (Reina Elisenda) circularan entre Pl. Catalunya i Sarrià entre el 29 d’agost i el 9 de setembre només en hora punta. Fora de l’hora punta, els caps setmana i a partir del 12 de setembre el servei de la línia L6 se suprimirà
  • A la mateixa L6, se suprimirà la circulació de trens entre Sarrià i Reina Elisenda. Es recomana utilitzar les línies d’autobús de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) números 66 i 68 i el Nitbus N7

Les afectacions a la línia Barcelona-Vallès duraran fins al 30 de setembre. Durant aquest període totes les estacions romandran obertes durant tot l’horari de servei comercial (amb servei de trens o sense) per atendre els dubtes dels viatgers, que es poden adreçar als agents d’estacions o bé utilitzar els intèrfons d’informació.