Els usuaris d'FGC poden aparcar amb descompte
Ferrocarrils de la Generalitat i l'Ajuntament de Sant Cugat impulsen un aparcament d'enllaç a Mira-solper facilitar la mobilitat en transport públic
Els usuaris dels Ferrocarrils de la Generalitat de Sant Cugat que estacionin el seu vehicle a l'aparcament de Mira-sol Centre gaudiran d'una tarifa reduïda en l'ús d'aquestes instal·lacions. D'aquesta manera, des d'aquest mes de maig, aquells qui validin el bitllet de tren abans de retirar el cotxe del pàrquing pagaran 2 euros per tot el dia d'estacionament.
Així ho han explicat el president d'FGC, Enric Ticó, i la regidora de Comerç, Mayte Pérez, aquest divendres, 13 de maig. El nou sistema "s'emmarca en la política de potenciar la intermodalitat i acostar la gent a les estacions ferroviàries", ha destacat Ticó.
"El ferrocarril no pot arribar a prop de totes les cases, per això volem facilitar que la gent s'acosti a les estacions", ha afegit, destacant que "per dos euros diaris, estem segurs que gent que viu en àrees allunyades de les estacions podrà accedir-hi, amb un sistema molt senzill".
Per la seva banda, Mayte Pérez ha destacat "l'aposta que sempre s'ha fet per la mobilitat sostenible, i gràcies a ferrocarrils, la gent encara pugui fer més ús del transport públic". Igualment, ha apuntat que "serà una millora per la centralitat de Mira-sol, perquè més gent hi accedirà".
Pérez ha encoratjat els santcugatencs "a fer servir el transport públic", i ha recordat que amb el nou sistema es posen a disposició dels usuaris un total de 305 estacionaments.
L'aparcament estarà obert de dilluns a dissabte de 8 a 23 hores.
