Presència santcugatenca a la llista del PP al Congrés
La regidora i candidata a l'alcaldia de Sant Cugat, Estrella Salanova, serà la número 16 per Barcelona
La regidora del Partit Popular a Sant Cugat i pròxima candidata a l'alcaldia, Estrella Salanova, formarà part de les llistes del PP a les pròximes eleccions generals espanyoles del 29 de novembre. Concretament, Salanova ocuparà el número 16 de la candidatura al Congrés dels Diputats per Barcelona. D'altra banda, Nico Gil, secretari general de Noves Generacions del partit a Sant Cugat, serà cinquè suplent. A les eleccions de 2023, el PP va obtenir cinc escons per Barcelona.
Salanova és actualment regidora i portaveu popular a l'Ajuntament de Sant Cugat i vicesecretària de Família i Polítiques Socials del PP de Catalunya. A més, serà la candidata popular a l'alcaldia de Sant Cugat en les eleccions municipals del 2027, després de la renúncia d'Álvaro Benejam per motius personals i professionals.
D'aquesta manera, el PP incorporarà dos representants de Sant Cugat a la seva llista electoral per la circumscripció de Barcelona.
Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
