Exterior del local de tir Precisió Granollers. FOTO: ACN

Societat

Detingut a Múrcia el presumpte assassí que els Mossos buscaven per Collserola

Els fets han tingut lloc la nit del 8 d'abril al club de tir Precisió Granollers a Canovelles i els Mossos han estat buscant al fugitiu per Collserola

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia el presumpte assassí que va matar amb 5 trets per l'esquena a un treballador del club de tir Precisió Granollers a Canovelles, segons han informat els Mossos d'Esquadra. Es tracta d'un jove de 19 anys, exmilitar de l'Exèrcit de Terra, que freqüentava el local de tir. Fonts de l'ACN han explicat que va servir una curta temporada per, finalment, donar-se de baixa voluntària. Des d'ahir a la nit fins avui al matí, els Mossos han estat buscant a l'agressor al voltant de Collserola.

No obstant això, després de cometre el crim, va amenaçar a dues dones a punta de pistola perquè el traslladessin en el seu vehicle fins a Múrcia, segons han informat fonts de l'ACN. També han informat que la detenció ha tingut lloc cap a les vuit del matí d'aquest diumenge, a l'estació de tren de Múrcia del Carmen, després que les dones, ja alliberades, alertessin a la policia d'on es trobava.

L'escena del crim

Els fets han tingut lloc la nit d'aquest 8 d'abril i el presumpte assassí ha disparat cinc vegades a la víctima per l'esquena. Els Mossos van identificar a l'agressor i van iniciar una búsqueda en helicòpter pels voltants de Collserola. Es tracta d'un jove militar de 19 anys que freqüentava el local de tir.

Els agents de policia van presentar-se al lloc dels fets després de rebre un avís per tiroteig sobre les 19:30 h. En arribar, van poder localitzar a l'home ferit, però tot i els Efectius del Sistema d'Emergències Mèdiques i els seus intents per reanimar-lo, finalment va morir. Actualment la Divisió d’Investigació Criminal ha obert una investigació per esclarir els fets i localitzar el presumpte autor.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.