Diumenge de Rams. FOTO: Bernat Millet (TOT Sant Cugat)

Societat

Diumenge de Rams torna un any més a Sant Cugat

Els feligresos de la parròquia de Sant Pere d'Octavià estaran esperant per beneir les palmes, els palmons o els rams de llor i romaní

El Diumenge de Rams és una de les tradicions més esperades i que aplega més persones de la Setmana Santa. La commemoració de l'entrada de Jesús a Jerusalem, representa l'inici de les celebracions de la Setmana Santa, a més de ser una de les dates més importants del calendari cristià.

1/10

Família Feliu-Pujol el Dia de Rams de 1950-51. Foto: Arxiu del TOT

2/10

Un dia de rams del 1900. Foto: Arxiu del TOT

3/10

Un dia de rams del 1900. Foto: Arxiu del TOT

4/10

Mercè i Montse Refusta per Rams de finals dels anys cinquanta. Foto: Arxiu del TOT

5/10

Sortida de la missa de Diumenge de Rams. Foto: Arxiu del TOT

6/10

Diumenge de Rams de l'any 2005. FOTO: Arxiu del TOT

7/10

Diumenge de Rams de l'any 2007. FOTO: Arxiu del TOT

8/10

Diumenge de Rams de l'any 2011. FOTO: Arxiu del TOT

9/10

Diumenge de Rams. FOTO: Bernat Millet (TOT Sant Cugat)

10/10

Diumenge de Rams. FOTO: Bernat Millet (TOT Sant Cugat)

Enguany, Diumenge de Rams se celebra el diumenge 29 de març i a Sant Cugat tornarà un any més a la plaça d'Octavià on els feligresos de la parròquia de Sant Pere d'Octavià estaran esperant per beneir les palmes, els palmons o els rams de llor i romaní. A Sant Cugat, Diumenge de Rams és molt multitudinari, ja que la plaça d'Octavià s'omple amb centenars de santcugatencs.

Diumenge de Rams - 29 de març

12 h: Benedicció popular de Rams a la plaça d'Octavià.
Misses habituals de cada Diumenge:
9 h, 20.30 h i la de vigília dissabte, a les 19 h: Benedicció dels rams dins de l'església.
11 h, 13.15 h i 19 h: Benedicció dels rams a la llotgeta.

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.