El 83,3% de la població de Sant Cugat s'informa de la ciutat a través del TOT

El TOT és el mitjà de referència dels santcugatencs i santcugatenques

El 83,3% de la població de Sant Cugat s’informa de l’actualitat de la ciutat a través del TOT Sant Cugat, segons l’enquesta de l’Observatori Sociològic de l’Ajuntament. Això converteix el TOT en el líder absolut de la informació local i la principal opció dels santcugatencs i santcugatenques per saber què passa a la ciutat. Així, el TOT ha experimentat un important creixement des del 2017, quan el percentatge de ciutadans que el llegien per seguir la informació santcugatenca era del 74%. El segon mitjà més seguit per informar-se de l’actualitat santcugatenca és TV Sant Cugat, amb un 10% de la població.

Són dades de l'Observatori Sociològic de l'Ajuntament de Sant Cugat del mes de juliol, fet a través d'una enquesta a 1000 persones entre el 2 i el 20 de juliol.

A l’àmbit general, La Vanguardia és el principal mitjà de comunicació consultat pels santcugatencs  un 52,7% de la població s’informa a través de la capçalera del Grup Godó. El Periódico i el Diari Ara completen la llista dels tres primers. El TOT també apareix en rànquing de mitjans més seguits, en la desena posició.

Població informada

Un 80% de la població afirma que li interessa molt o bastant l’actualitat de Sant Cugat, mentre que un 20% li està poc o gens interessada pel dia a dia de la ciutat. Així mateix, un 66% dels santcugatencs es consdeira molt o bastant informat sobre el que passa a Sant Cugat, mentre que un 32% poc o gens.

Un 76% de la població utiltiza la televisió per informar-se, seguit d'Internet (68,8%), premsa escrita (51,7%), ràdio (48,9%) i xarxes socials (30%).

Pel que fa a televisions, TV3 és la més seguida i un 63% dels santcugatencs diu que és el canal que més veuen habitualment. La ràdio més escoltada és RAC1, pel 35,3% de la població, i Catalunya Ràdio (30%). A la pregunta de quin canal d’informació utilitza més la població per informar-se, un 76% dels ciutadans assegura que a través de la televisió, seguit d’internet (68,8%), premsa escrita (51,7%), ràdio (48,9%) i xarxes socials (30%).

 
Comentaris

Destaquem