Es mor el doctor santcugatenc José Antonio Signo
El pròxim dilluns 7 d'agost, a partir de les 20.00 h del vespre, el Monestir de Sant Cugat acollirà una missa per recordar-lo
El doctor José Antoio Signo, conegut com a Pepe Signo, va morir el 29 de juliol, a l'edat de 64 anys.
Nascut a Mallorca i resident a Sant Cugat des de feia anys, Signo era conegut al poble per la seva atenció mèdica des de la seva consulta privada al passeig de Sant Magí. Signo era expert en medicina familiar, psicosomàtica i antiestrès.
Signo també va estar molt involucrat en els inicis de l'handbol a Sant Cugat, sent un dels impulsors de portar aquest esport al municipi.
La cerimònia de comiat de Signo va tenir lloc el passat dilluns 31 de juliol al Tanatori de Mira-sol. El pròxim dilluns 7 d'agost, a partir de les 20.00 h del vespre, el Monestir de Sant Cugat acollirà una missa per recordar-lo.
