Fira d'Entitats de la Festa de Tardor. FOTO: Ale Gómez

Societat

Ja hi ha programació per a la 45a Festa de Tardor

La Festa de Tardor tractarà enguany sobre la justícia social i tindrà especial atenció a la pandèmia

Els organitzadors de la Festa de Tardor han donat a conèixer la programacio de la 45a edició d'aquesta celebració, que engloba les entittats de cultura popular del municipi. Així, els dies 22,23,24 i 25 d'octubre se celebrarà la Festa de Tardor a Sant Cugat, sota la temàtica de la justicia social i amb moltes pinzellades sobre la pandèmia de la Covid-19, i sota el lema: 'Que la nova normalitat no deixi ningú a fora'.

Totes les activitats tindran un aforament limitat i s’hauran de reservar les entrades gratuïtes a través del web de la Festa de Tardor a partir del divendres 16 d’octubre. 

Una sanitat de qualitat

La Festa de Tardor vol reivindicar una sanitat pública amb condicions i alhora treballar conjuntament per la justícia social. Per tractar aquest temes el dijous 22 donarà el tret de sortida a la Festa de Tardor, la Taula Rodona amb la metgessa, Maria Jose Fernandez de Sanmamed i l’economista vinculat a Triodos Bank Joan Antoni Melé. 

La programació

  • Taula rodona (22 d'octubre, a les 20 h, a la Casa de Cultura).
  • Primera ballada del cos de dansa de l'Esbart Sant Cugat (23 d'octubre, a les 19.30 h, a la plaça de l'1 d'octubre).

Dissabte 24

  • Mercat de 2a mà (de 10 a 14 h, a la rambla del Celler).
  • Mostra de Gimnàstica Rítmica (a la plaça de l'1 d'octubre, d'11 h a 13 h).
  • Titelles per a la justícia social (d'11 h a 13 h, a la plaça de l'Om).
  • Espectacle d'oratòria (a les 11 h, a la Casa de Cultura).
  • Ball de Gitanes i Caparrots (a les 17 h, a la plaça de l'1 d'octubre).
  • Sardanes (a les 18 h, a la plaça de l'1 d'octubre).
  • Foc a la desigualtat social (a les 21 h, a la plaça de l'1 d'octubre).
  • Joan Rovira, en concert (a les 22 h, a la plaça de l'1 d'octubre).

Diumenge 25

  • Fira d'entitats (de 10 h a 14 h, al voltant del Monestir).
  • Actuació bastonera (a les 11 h, a la plaça de l'1 d'octubre).
  • Mostra de dansa de l'Escola de Dansa del Grup Mediterrània (a les 12 h, a la plaça de l'1 d'octubre).
  • Ball de Gitanes (a les 13 h, a la plaça de l'1 d'octubre).
  • Dansa regional de Bolívia (a les 17 h, a la plaça de l'1 d'octubre).
  • Gimnàstica rítmica i acrobàtica del Club Muntanyenc (a les 18 h, a la plaça de l'1 d'octubre).

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.