Aquests són alguns dels gats que té en acollida la Plataforma Animalista Sant Cugat. FOTO: Cedida

Societat

La Plataforma Animalista Sant Cugat busca llar per a 18 gats

Els voluntaris de la plataforma se n'estan fent càrrec fins que no trobin una família per als animals o es vegin obligats a deixar-los a la protectora de Caldes

La Plataforma Animalista Sant Cugat s'està fent càrrec de 18 gats. L'objectiu principal dels voluntaris de la plataforma és trobar una llar per aquests animals, però fins al moment són ells qui els tenen en les seves cases particulars per tal de donar-los tot allò que necessiten. De totes maneres, la tasca dels voluntaris és completament altruista i, a banda de cuidar dels animals, tenen altres ocupacions. Això obliga a que si no troben una família per aquests animals els hauran de donar a la protectora de Caldes.
 

D'entre aquests 18 gats, n'hi ha 4 que pateixen una afectació als ulls, concretament una infecció. Un d'ells podrà recuperar la vista en un ull, però que ho puguin fer la resta està pràcticament descartat. Des de la Plataforma Animalista Sant Cugat s'els fa un tractament diari. Per això, si la família que adopti un d'aquests quatre gats pot encarregar-se d'aquest tractament se li entregarà l'animal. Si no, s'esperarà a acabar el procés de cura.
 

De totes maneres, la resta de gats, tot i que menys afectats físicament, també requereixen d'una llar. Des de la Plataforma Animalista s'asseguren, abans de donar-los en adopció, que els animals estiguin sans físicament. Per això cal que passi un procés de 28 dies des que han trobat l'animal en qüestió.