La casa okupada, entre el carrer de la Indústria i Plana de l'Hospital. FOTO: Google Maps

Societat

Nova baralla amb un detingut a la casa ocupada del carrer de la Plana de l'Hospital

Segona actuació de Policia Local i Mossos d'Esquadra en dos dies a la casa ocupada del carrer de la Plana de l'Hospital

La casa ocupada del carrer de la Plana de l'Hospital, a tocar del Monestir, ha tornat a viure incidents aquest divendres 18 d'agost. Segons ha avançat Cugat Mèdia i han confirmat fonts municipals al TOT, s'ha produït una baralla a l'interior de l'immoble entre els inquilins. La Policia Local i els Mossos d'Esquadra, alertats pels veïns, s'han desplaçat fins a l'immoble i han detingut una persona.

Segons Cugat Mèdia, el detingut, que assegurava ser víctima d'un apunyalament, hauria llançat diversos objectes des del terrat de l'edifici al carrer. Ha acabat detingut i se l'han endut en ambulància.

Segona actuació policial en dos dies

Tot just aquest dijous, Policia Local i Mossos d'Esquadra ja van entrar a la casa ocupada per detenir un dels inquilins, acusat de diversos delictes. Els veïns i comerços de l'entorn fa temps que denuncien els problemes de convivència i de seguretat que generen els inquilins de la casa ocupada. Des de l'Ajuntament de Sant Cugat expliquen que hi estan a sobre i s'estan duent a terme diverses actuacions.

Més info: Actuació de Policia Local i Mossos a la casa ocupada del carrer de la Plana de l'Hospital

També els Mossos d'Esquadra alerten que és una de les dues ocupacions conflictives que tenen registrades a Sant Cugat. El cap dels Mossos, Manel Rodríguez, va assegurar que també treballaven per intentar fer front als conflictes de convivència que generava entre el veïnat.

Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.