La jornada se celebra el dimarts 30 d'abril. FOTO: Cedida

Societat

Sant Cugat acollirà la primera jornada de màrqueting en català

Amb aquestes jornades es pretén normalitzar la presència del català dins de les empreses

L’agència de màrqueting e-deon.net, amb el patrocini de la Fundació puntCAT i la col·laboració d’Acribis Group, Sant Cugat Empresarial i Pimec, organitza la primera jornada de màrqueting en català a l'edifici amb l’objectiu de normalitzar la presència del català a les empreses, i en especial a les campanyes de màrqueting i comunicació.

La jornada, que viurà la seva primera edició el pròxim dimarts 30 d'abril, comptarà amb un format variat on diferents ponents explicaran experiències, presentaran informes i debatran sobre l’ús del català a les campanyes de màrqueting actuals. La Jornada començarà amb la benvinguda de la regidora de promoció econòmica de l’Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, Sílvia Solanellas i del Doctor en Màrqueting i fundador d’e-deon.net, Lluís Feliu. Tot seguit, s’iniciarà el primer bloc amb la presència de Miguel Centeno, Sponsorship Manager Marketing del diari SPORT i d’en José Luis Blanco, ex atleta internacional i actual organitzador de curses atlètiques. Ells dos conversaran sobre la importància d’aconseguir patrocinis, seleccionar-los i adaptar-los al públic.

Després del bloc de patrocinis, tindrà lloc la xerrada informativa de la Plataforma per la Llengua, on Marc Biosca, tècnic de l’àrea d’empresa i serveis presentarà dades sobre l’ús del català a l’empresa. Els dos últims blocs, que finalitzaran a les 13.30h, comptaran amb una conversa entre representants de dues empreses que utilitzen el català en les campanyes de màrqueting. Per una banda, el director general d’Amat Immobiliaris, Guifré Homedes, i la directora de Màrqueting d’Agrofresc, Anna Rúbia, que conversaran sobre les estratègies de màrqueting de les dues companyies.

Per concloure la jornada, s’entregarà el premi Tarannà 2019, un guardó que anualment vol felicitar l’empresa que no només ha utilitzat el català a les seves estratègies de màrqueting sinó que ha demostrat que és rendible fer-ho. Aquest guardó l’entregarà el periodista i sots director del Món a RAC1, Jofre Llombart.