Tres estudiants santcugatencs participen al programa Joves i Ciència
Els estudiants que actualment estan cursant 4t d'ESO portaran a terme els seus projectes durant 3 estius. Aquest estiu participaran en una estada al MónNatura Pirineus, el següent hauran de fe presentar un article i al tercer faran una estada d'un mes estudiant el tema que han escollit, en molt casos van a l'estranger.
Un total de 877 alumnes es van presentar a la beca i d'aquests només 49 seran els afortunats. El estudiants han de cursar quart d'ESO i tenir la idea de fer el batxillerat científic o tecnològic, a més de dominar l'anglès.
El Programa Joves i Ciència de la Fundació neix l’any 2007, enguany se celebra la sisena edició, amb l’objectiu de potenciar l’interès per la recerca científica entre joves estudiants. El programa es dirigeix a aquells joves que tenen unes certes inquietuds per a la ciència, però sobretot als que mostren interès i tenen curiositat per la ciència.
