“Peix fresc”

Actualitat

Un grup de fotògrafs professionals escolliran els guanyadors del 14è concurs TOT Fotoportada

La Casa de Cultura acollirà l’acte de lliurament de premis de la 14a edició del concurs fotogràfic TOT Fotoportada i la inauguració de l’exposició de les fotos participants

"Pau i tranquil·litat”
"Em fixo”
La jornada començarà dimecres 16 de novembre a les 19.30 hores i comptarà amb l’assistència de l’alcaldessa de Sant Cugat, Mercè Conesa, entre d'altres. Les imatges premiades seran escollides per un jurat integrat per un grup multidisciplinar de fotògrafs professionals amb Paco Rueda, Mané Espinosa, Carles Cabanas, Esther Naval, Pep Pujol, Robert Ramos, Jordi Garcia, Paula Dietz, Artur Ribera i Josep Maria Vallès (secretari). El jurat es reunirà el 14 de novembre per escollir les imatges guanyadores entre les prop de 800 que s'han presentat aquest any.

Enguany les bases del concurs limitaven la presentació de fotografies a un màxim de tres per participant, mentre que en l’edició anterior era un màxim de quatre, amb l'objectiu de fer més atractiva l’exposició de fotos que l’any passat va arribar al miler d’instantànies. Enguany es repartiran més de 7.500 euros en premis gràcies al patrocini de les empreses Milar Sant Cugat, Teatre-Auditori, la Caixa, HP, Panta Rei, ZOOM Centre de la Imatge, RACC, DIR, QGAT Hotel, Viena, Club Muntanyenc Sant Cugat i el Diari de Sant Cugat.