Tot a punt a Sant Cugat per reviure l'esperit de les grans sales de ball del segle XX
La Massive Noise Collective farà un concert a la sala El Siglo del Mercantic, on resideix des del 2025
El 19 d'abril La Massive Noise Collective actuarà a la Sala El Siglo del Mercantic el pròxim 19 d'abril. És una big band de 16 músics professionals que ofereix espectacles on es reviu l'esperit de les grans sales de ball del segle XX.
La Massive Noise Collective a la sala El Siglo del Mercantic. FOTO: Cedida
Als seus concerts els clàssics del swing i el rock&roll tornen a la pista amb una posada en escena moderna i ballable; des de Duke Ellington, Benny Goodman o Glenn Miller fins als Stray Cats o Louis Prima. Cançons de l'època daurada del swing, amb esperit rock i tamany XXL per fer de cada concert una festa per a ballarins i amants de la música.
La Massive Noise Collective resideix a la sala El Siglo de Mercantic des del 2025. Segons expliquen des d'aquesta banda, la sala ofereix un marc "inigualable" per fer aquest viatge en el temps sonor que proposa la big band, que ve acompanyada per ballarins professionals que omplen la pista. Tot un espectacle a dalt i a baix de l'escenari.
