Busos
"Principalment, cal comentar que els horaris no es respecten, o marxen abans o arriben tard..."
Soc veïna de Sant Cugat i usuària habitual dels autobusos del municipi (A4, B7, L8, L2A i L2B). Ja fa diversos anys em sento molesta per la manera com s’ofereix aquest servei.
Principalment, cal comentar que els horaris no es respecten, o marxen abans o arriben tard... Això fa que si agafo un autobús d’un trajecte de 12 minuts deixi de ser operatiu si no va a l’hora. D’altra banda, i reiteradament, a l’hora de canviar el torn dels conductors al migdia (a la rambla del Celler) resto esperant més de 10 minuts dins l’autobús fins que aquest torna a arrancar...
De veritat espero que el servei millori, som diversos els usuaris que ens sentim molestos...
Per últim, comentar que el trajecte Final de la rambla del Celler- Estació de FGC de Sant Cugat és molt habitual entre els ciutadans i fora bo reforçar el servei.
Resposta de l’alcaldessa a la carta de l’Elena Arxer
Benvolguda Elena,
Comprenc les queixes que vas formular en la carta que va sortir publicada la setmana passada sobre els busos. Tens raó, la xarxa de bus ha quedat obsoleta a nivell de línies i freqüències. Ara mateix estem treballant un projecte per adaptar les rutes a les necessitats de la ciutadania, renovar la flota amb busos més sostenibles i millorar també les freqüències de pas. Encara no et puc donar una data concreta sobre quan es començarà a aplicar perquè parlem d’un canvi molt gran, però ja l’estem treballant amb els diferents agents implicats.
Resto a la teva disposició.
Ben cordialment,
Mireia Ingla, alcaldessa
Contestació del gerent de Sarbus
En referència al que s’especifica a la carta de la lectora, la Sra. Elena Arxer, publicada el passat 7 d’octubre a la revista TOT Sant Cugat, des de Moventis volem expressar que oferir un servei de qualitat a les persones usuàries que viatgen als nostres autobusos és primordial per a nosaltres.
No obstant, cal recordar que els horaris moltes vegades estan sotmesos a situacions alienes a la companyia, com trànsit o accidents. Tot i així, des de Moventis valorem la seva petició, i ens comprometem a seguir treballant per tal d’oferir el millor servei possible.
Jordi Castells, Gerent de Sarbus
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
