Cartes dels lectors

Què passa amb l’hospital de Rubí?

Delgado reclama la construcció de l'hospital de Rubí per millorar l'atenció sanitària a Sant Cugat, Rubí i Castellbisbal

Què passa amb l’hospital que s’ha de construir a Rubí per donar cobertura a aquesta ciutat, a Sant Cugat i a Castellbisbal? Els tres municipis pateixen una clara manca de serveis hospitalaris i és urgent comptar amb un nou centre que doni cobertura a una població que no para de créixer.

Recentment, he llegit que la Generalitat ha destinat més de 200 milions d’euros a la sanitat del Baix Llobregat. Mentrestant, aquí fa anys que es parla de la construcció del nou hospital a Rubí; fins i tot tinc entès que ja es compta amb els terrenys pertinents, però... s’han iniciat les obres?

Sant Cugat, igual que les altres dues ciutats, té un increment constant de població i necessita aquest nou hospital. No pot ser que per a qualsevol prova o urgència ens hàgim de desplaçar a Terrassa.

L’any que ve tenim eleccions municipals: a veure què faran els nostres representants sobre un tema tan important com és la sanitat pública, que per desgràcia cada dia està més degradada.

Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.