Sóc usuària de la piscina municipal des de fa molts anys. Ja llavors existia una modalitat d’ús en forma d’abonament de 10 banys, que permetia un ús econòmic a aquells que, per manca de temps o de poder adquisitiu, no podien amortitzar el preu d’una quota de subscripció. Quan es van fer les instal·lacions de fitness i es va donar a gestionar a una empresa privada, ja es va intentar suprimir la modalitat de l’abonament i només es va evitar per la queixa unànime dels que érem usuaris.

Tanmateix, es van introduir restriccions en el seu ús, com el límit de 3 mesos per a consumir la targeta. Arribem al moment actual en què s’han fet algunes reparacions i millores de manteniment i alhora s’ha augmentat la restricció de l’abonament de 10 banys, de manera que s’ha de consumir en 2 mesos. Per raó de compaginar feina i estudis, només puc anar a la piscina un màxim d’un cop per setmana, de manera que no arribo a consumir l’abonament en aquest termini i això em comporta un encariment important de cada ús. Queda ben clar que a l’empresa concessionària no l’interessa aquesta modalitat de facturació. Aquestes estratègies el que fan és anar privatitzat un servei que, com a públic que és, s’hauria d’afavorir que estigués a l’abast del més gran nombre possible de ciutadans. Què en diu l’Ajuntament?

Atentament,
Maria Gabriela Bueno Herrador
 

 
Comentaris

Destaquem