Resposta a la senyora Anna Soler Tarradas
La lectora respon a les queixes d'una veïna de Coll Favà
Benvolguda senyora Soler,
Li agraeixo que comparteixi la seva preocupació com a veïna de Coll Favà i amb el coneixement del dia a dia del barri que aquest fet comporta. Des de l’Ajuntament entenem perfectament els dubtes que genera qualsevol canvi que pugui afectar la quotidianitat de moltes persones.
Des de l’Ajuntament estem treballant en l’actualització i millora dels diferents barris de la ciutat. I ho fem amb la voluntat d’escoltar, informar i compartir.
En relació amb el barri de Coll Favà, estem treballant en una actualització que comprèn actuacions en la renovació del reg, del verd urbà, de l’enllumenat, de l’ordenació de l’espai públic... Es tracta, però, d’un projecte en fase inicial, que tot just s’està començant a treballar i sobre el que hem començat a fer partícip de les línies de treball a l’associació de veïns.
Més endavant compartirem els avenços del projecte i ens reunirem de nou amb l’associació. Les actuacions que s’estan treballant volen avançar cap a un espai públic més amable i equilibrat, i som conscients que això només té sentit si es fa tenint en compte l’opinió dels veïns i veïnes i el seu impacte real en la vida quotidiana.
El nostre compromís és continuar treballant de la mà del barri, amb diàleg i transparència, per ajustar les actuacions i trobar les millors solucions possibles per a tothom.
Cristina Paraira
Tinenta d’Alcaldia de Gestió Urbana,
Mobilitat i Canvi Climàtic
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
