Del fandom al troleig ©Celina Martins i Eduard Sales

Sortejos

Mira si aniràs de franc al 'Del fandom al troleig. Una sàtira del bla bla bla'

Prieto escriu i dirigeix Del fandom al troleig, una obra produïda i estrenada a la Sala Beckett que és una mescla de filosofia, teatre, cinema i comèdia

Mercè Fornies Domènech ha estat la guanyadora d'una entrada doble per veure de franc Del fandom al troleig. Una sàtira del bla bla bla de Berta Prieto que es representarà a la ciutat el pròxim divendres, 14 de novembre, a les 20 h. L'obra, una producció de la Sala Beckett, ha estat creada per Prieto, un dels noms més destacats de l'escena contemporània catalana. El sorteig s'ha fet entre el TOT Sant Cugat i el Teatre-Auditori de Sant Cugat.

 

Un viatge pel món a través de les tradicions sonores d’arreu

Gràcies al treball documental de Ximena White, coneixem la història de Paula Miró, una ciberactivista que inicia la seva transició cap a una “imparable estupidització” per deixar de patir. En aquesta sàtira moderna, Berta Prieto, una veu destacada de la dramatúrgia contemporània, aborda l’overthinking de la Generació Z. 

Després de l’èxit de Derecho a pataleta i Autodefensa, Prieto escriu i dirigeix Del fandom al troleig, una obra produïda i estrenada a la Sala Beckett que és una mescla de filosofia, teatre, cinema i comèdia. En un caos de reflexions, l’espectacle explora l’absurd de la cerca de veritats, un crit a la bogeria i els excessos de la vida moderna. Un intent de trobar sentit, però en va. Més sempre és més!