La Llar d'Avis celebrarà la castanyada. FOTO: Llar d'Avis

Entitats

Castanyada a la Llar

'Després d’haver participat en la gran Festa de Tardor, celebrarem la castanyada a la Llar'

Després d’haver participat en la gran Festa de Tardor, contents perquè a la Tómbola de Trastets van passar-hi 164 persones, el divendres, dia 31, celebrarem la castanyada a la Llar, que començarà a les 17.30 h. Cadascú porta alguns panellets, o castanyes, o moniatos, o el que sigui per picar.

La Llar posa el vi dolç, per alegrar la festa. Però al mateix temps, per segon any, fem un concurs de pastissos, amb un jurat de luxe, que premia els millors, encara que tots tenen premi. I, sobretot, els que tenen premi són tots els participants en la festa, perquè els poden tastar i gaudir-ne.

Després, per acabar la festa fem un bingo amb premis discrets i, entre jugada i jugada, intervencions espontànies explicant acudits. En definitiva, passem una estona amb bon humor, amistat i companyia, per rebre la tardor i anar esperant l’hivern.   I, com cada any, posarem una caixa a l’entrada, perquè hi anem posant alguns queviures, i així sumar-nos al gran recapte que es farà el pròxim cap de setmana.

Llar d’Avis de Sant Cugat

Carrer de Valldoreix, 9, 08172 Sant Cugat

www.llaravissantcugat.cat

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.