Debut oficial amb victòria del sénior B femení del Club de Rugby Sant Cugat
El sénior B femení del Club de Rugby Sant Cugat, entitat amb 34 anys d’història, va jugar el seu primer partit oficial el dissabte 27 de febrer, a la ZEM La Guinardera, amb una contundent victòria (79-0) davant el Garrotxa-Banyoles RC, en la primera jornada de la Divisió d’Honor Catalana Femenina (grup C). Amb aquest triomf se situa líder amb 5 punts, els mateixos que el CE Universitari de Barcelona, segon classificat.
Les santcugatenques jugaran el seu segon partit al camp de l’INEF BCN, el diumenge 7 de març, a les 16.45 hores, i el tercer i últim d’aquesta fase regular, a la ZEM La Guinardera, contra el CE Universitari de Barcelona, el dissabte 20 de març, a les 16.30 hores.
El CR Sant Cugat B, que s’ha creat aquesta temporada 2020-2021 i que dirigeixen Albert Casorrán ‘Caso’ i Ferran Mayor Calvo, està integrat per 3 o 4 jugadores que no han jugat mai a rugbi, jugadores en formació i altres jugadores que també poden jugar al primer equip, en la Divisió d’Honor B. Albert Casorrán ‘Caso’ ha explicat que “és un equip molt jove i l’objectiu d’aquesta temporada és agafar rodatge i competir al màxim”.
Àlex López Puig, cap de Comunicació de SantCugatCreix.
www.santcugatcreix.cat
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
