‘Goigs Posthumans’. FOTO: Associació Gabriel Ferrater

Entitats

‘Goigs Posthumans’

'Us heu preguntat mai quina semblança pot haver-hi entre un infant sant, a qui se li atribueix el miracle de parlar al cap de tres mesos de vida, i un cíborg?'

Us heu preguntat mai quina semblança pot haver-hi entre un infant sant, a qui se li atribueix el miracle de parlar al cap de tres mesos de vida, i un cíborg? A priori pot semblar una comparació sense cap mena de sentit, un deliri d’algú que no toca de peus a terra amb la realitat, però us ben asseguro que, malgrat tots els dubtes i les consideracions que vulgueu fer, un relat molt ben elaborat pot desentrellar aquesta comparació.

És el cas del poemari Goigs Posthumans, l’última creació literària i musical de la poeta Anna Pantinat. El dilluns, 1 de desembre, es va presentar a la llibreria La Salvatge. Va ser un acte intens, on Lluís Calvo i la poeta M. Antònia Massanet, van acompanyar l’autora en un intercanvi de pensaments que van omplir de lògica i saviesa l’entorn del poemari. Un llibre molt ben escrit, amb la mètrica precisa que l’autora ha volgut aplicar, que fa l’ullet al futur des de la història més íntima de la nostra tradició espiritual. Un llibre imprescindible als prestatges de casa vostra.
Avinguda del Pla del Vinyet, 40, 08172 Sant Cugat

www.gabrielferrater.cat
associaciogferrater@gmail.com

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.