A la Llar “Escoltem llibres”

Entitats

A la Llar “Escoltem llibres”

"I fins ara hem escoltat 36 llibres. En aquests moments, per exemple, estem acabant La plaça del Diamant, de Mercè Rodoreda."

Ja fa més d’un any, gairebé 600 dies, que a la nit, 134 persones rebem uns minuts de lectura, de 20 a 25 minuts aproximadament, perquè l’escoltem l’endemà.

Les rebem tots els inclosos a la llista de WhatsApp, més un grup de 25 que no són socis de la Llar, però que s’hi ha afegit perquè els fa il·lusió.

Entre uns i altres hi ha persones que ja no poden llegir perquè estan malament de la vista, d’altres que no tenen el costum de fer-ho i fins i tot hi ha una persona cega del tot que cada dia ens escolta.

Es tracta de novel·les, la majoria no gaire llargues. Ens duren unes dues setmanes. I fins ara hem escoltat 36 llibres.

En aquests moments, per exemple, estem acabant La plaça del Diamant, de Mercè Rodoreda, i la pròxima novel·la serà Bon dia, tristesa, de Françoise Sagan.

Ho fem saber perquè creiem que és una iniciativa molt aprofitable i la volem posar a disposició de tothom.

Si voleu apuntar-vos-hi, només cal que ens feu arribar nom, cognoms i telèfon mòbil a l’adreça de la Llar: llaravissantcugat@gmail.com

Joan Cortadellas Àngel. Llar d’Avis de Sant Cugat
Carrer de Valldoreix, 9, 08172 Sant Cugat
www.llaravissantcugat.cat

Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta

Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat

Activar ara

Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.

Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.