La PB Sant Cugat, al sopar de cloenda de la temporada de l’Agrupació
"Josep Maria Félez i Pau Pulido, president i vicepresident 1r de la Penya Blaugrana Sant Cugat, van assistir al tradicional sopar de final de temporada de l’Agrupació de Penyes del FC Barcelona'
Josep Maria Félez i Pau Pulido, president i vicepresident 1r de la Penya Blaugrana Sant Cugat, van assistir al tradicional sopar de final de temporada de l’Agrupació de Penyes de Futbol del FC Barcelona, que també va celebrar el seu 70è aniversari.
Es va fer, un any més, al restaurant Can Ferran de Rubí, el divendres 26 de juny, amb la presència d’una cinquantena d’assistents de les 15 penyes de l’Agrupació, que van rebre un obsequi.
L’acte va estar presidit per Josep-Ignasi Macià, directiu responsable de l’Àrea Social del Futbol Club Barcelona; Enric Bosch, responsable del departament de Penyes del FC Barcelona; Antoni Olmo, exjugador del primer equip masculí de futbol del Barça i directiu de l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona, i Lluís Monràs, president de l’Agrupació.
Afegeix TOT Sant Cugat com a font preferida de Google de forma gratuïta
Estigues informat amb les últimes notícies d'actualitat
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
