Sant Jordi
"Des d’Òmnium Sant Cugat continuem apostant per una celebració que acosti el Sant Jordi als més petits. Per aquest motiu proposem un espai cultural, la plaça d’en Coll, dedicat a ells"
Des d’Òmnium Sant Cugat continuem apostant per una celebració que acosti el Sant Jordi als més petits. Per aquest motiu proposem un espai cultural, la plaça d’en Coll, dedicat a ells.
Hi serem el dia de Sant Jordi, el diumenge 23 d’abril, d’11:30 a 14 h amb un seguit de propostes:
11:30 h: Hora del conte amb l’Eva Tataret
12 h: Titelles de Toc de retruc amb l’espectacle “Contes que sonen”
13 h: Vermut musical amb el grup Octavians, de música tradicional infantil.
També hi haurà parada de llibres infantils de diverses temàtiques a càrrec de la llibreria Pati de llibres, barra de bar amb vermut i parada d’Òmnium amb venda de roses, llibres i marxandatge de l’entitat.
Paral·lelament, serem a la plaça d’Octavià amb una parada al llarg de tot el dia amb venda de llibres, roses sense plàstics i altres productes d’Òmnium. Esperem les vostres visites!
Per fer possible que la jornada sigui un èxit necessitem persones que ens vulguin donar un cop de mà a les parades. Si diumenge 23 tens disponibilitat, encara que sigui una estona, et necessitem!
Òmnium Sant Cugat
Òmnium Cultural per Sant Jordi
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
