Accessoris en tendència
Els accessoris de la pròxima primavera i estiu s’enfoquen en l’utilitarisme.
Preneu nota dels que es convertiran en un must.
• El cinturó trençat: afegiu color al vostre look amb un detall funcional inspirat en els equips d’acampada i senderisme, com les cordes arrodonides amb detalls motejats vistos en la desfilada de Lanvin.
• Les bandes per als cabells: la diadema esportiva és un must per als looks d’estiu, emmarcant una retornada de la dècada dels vuitanta, com mostra Giorgio Armani.
• El cinturó de doble sivella: els bucles circulars de metall uneixen la tela per crear tensió en aquests cinturons, que a vegades són bucles “D”, però, tot i així, fan que la practicitat del vostre outfit sigui incomparable com en la passarel·la de Christian Dada a París.
• El barret de cubell: és aquell que comunment s’utilitza en les platges en estiu i que ara s’actualitza amb teles sintètiques, un aspecte més natural i, fins i tot, logos com en el model de Bobby Abley.
• La sivella de clip: abrics, barrets i sabates amb aquest tancament deixen veure la inspiració funcional i esportiva de les col·leccions, com la de Louis Vuitton.
• El barret fedora: potser sigui un bàsic per a l’home elegant, però és un element important per als looks d’estiu per afegir-li un toc als outfits, com s’ha pogut veure en la desfilada de Yohji Yamamoto.
Font: trendenciashombre.com
