Animals en adopció: Poppy i Duque
Si vols més informació sobre Poppy i Duque, envia un mail a info@cauamic.cat i WhatsApp: 606227144
POPPY
La Poppy és una gossa de 4 anys i uns 25 kg. Va arribar al cau després que, malauradament, el seu humà morís, i per això va acabar en una gossera. Ha conviscut tota la vida amb tres gossos més, així que creiem que pot conviure perfectament amb altres gossos si es fa una presentació adequada. És una gossa força juganera, però també li agrada tenir el seu espai i gaudir de passejades tranquil·les. La Poppy necessita un entorn estable i calm, ja que no porta bé el soroll ni el ritme de vida urbà, que la poden posar nerviosa. Amb les persones és molt afectuosa i afectuosa. Si vols donar-li una nova oportunitat i adoptar-la, no dubtis a escriure’ns: la Poppy t’espera amb il·lusió i moltes ganes de trobar la seva nova família.
DUQUE
El Duque ja fa anys que es troba al refugi i, tot i que a vegades no sap controlar del tot la seva energia, és un gos fantàstic i molt bo.
A causa de la seva vitalitat, necessita un adoptant amb experiència prèvia en gossos i que pugui gestionar la seva energia. Per la seva mida i intensitat, no és adequat per a llars amb nens petits. En Duque és un American Staffordshire Terrier, nascut l’1 de març de 2019. Cal tenir en compte que, per adoptar-lo, necessitaràs la llicència P.P.P
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
