El més adequat és limitar les persones que veuran aquestes fotos i no fer abús de les publicacions de fills

TOT i més

Si publiqueu fotos de nens

Els pares i les mares tenen la necessitat de mostrar els seus fills al món

Qui no publica fotos de la seva prole a les xarxes socials? El terme encunyat per descriure aquesta situació és sharenting i es tracta d’una activitat que en moltes ocasions ha estat criticada per associacions d’internautes.

Si no podeu evitar el sharenting, resulten interessants les recomanacions que recentment ha publicat la web d’informació tecnològica Portaltic.

La primera norma i més òbvia per publicar fotos dels fills o de nens en general és respectar la seva intimitat. D’aquesta manera, si un nen no vol aparèixer al Facebook o a l’Instagram hauria de ser escoltat i respectat com un adult.

La segona norma és evitar que surtin despullats. Per què fer aparèixer als nens i nenes nus quan no ho fan els grans? Sovint, aquest tipus de fotos acaben en xarxes de pornografia infantil.

Si el que voleu és compartir fotografies té lògica que ho feu per un altre mitjà que no siguin les xarxes socials. I si aneu a fer-ho en plataformes com Facebook, el més adequat és limitar les persones que veuran aquestes fotos i no fer abús de les publicacions de fills.

En una altra línia, però no menys important: eviteu donar informació de més com facilitar dades i el lloc on es va prendre la fotografia.

Finalment, si voleu publicar fotos de menors que no siguin els vostres fills tingueu en compte l’opinió dels altres progenitors.

Font: Tecnonews - AMIC