Arriba la primera pedalada nocturna i solidària per Collserola
Es fa aquest divendres 3 de maig, està oberta a tothom i té una finalitat solidària
Segons un dels seus organitzadors, Xavier Fermoso, es tracta d'un esdeveniment que vol col·laborar amb projectes solidaris i també donar-nos a conèixer". Està pensat per ser una pedalada familiar, oberta als nens i nenes a partir de cinc anys, ja que la dificultat del recorregut és baixa.
A més de la vessant esportiva de l'acte, aquest destaca per ser un esdeveniment solidari ja que els organitzadors animen als participants a fer una donació voluntària al projecte solidari del Parc de Collserola per la conservació dels camins i de la fauna d'aquest parc natural.
El recorregut
La sortida es farà a les 19:30 hores al Parc de la Pollancreda, a l’altura de l’avinguda de les Corts Catalanes. Els participants faran un recorregut de 5 quilòmetres i passaran pel Pi d’en Xandri, Torre Cendrera i la Hípica de Can Calders. Al final de la ruta hi haurà activitats per infants i coca per a tothom.
Actualment hi ha una quarantena d'inscrits i queden 80 places disponibles fins a esgotar-les. Les inscripcions es poden fer aquí o a la botiga KingBarcelona, al carrer Pau Muñoz, número 14.
Entre d'altres hi participaran el Regidor d’Esports de l’Ajuntament de Sant Cugat, Xavier Tizón, i la Cap de Serveis del Parc de Collserola, Isabel Raventós.
