El nou Atlètic Junior FC debuta a 2a Catalana amb una gran victòria a Begues
Els de Sant Cugat, amb set baixes, han guanyat amb gols de Raul Ferrer, Ruy Gama i Pablo Alonso
El nou Atlètic Junior FC -fusió dels primers equips del Junior FC i el CF Athletic Rubí- s'ha estrenat a la lliga del grup 3 de 2a Catalana amb una còmode victòria (0-3) al camp del CF Begues, equip que la temporada passada, la 2017-2018, va acabar el campionat en la tercera posició, amb els mateixos punts -63- que la UE Rubí, segon classificat, qui va jugar la promoció d'ascens i va ascendir.
Raul Ferrer, Ruy Gama i Pablo Alonso, els golejadors
Els tres gols del partit, que s'ha jugat aquest dissabte, 1 de setembre, a la tarda, han arribat en la segona meitat, i els autors han estat Raul Ferrer (47'), Ruy Gama (50') i Pablo Alonso (67').
Jordi López: "Hem dominat el partit clarament"
Jordi López, entrenador de l'Atlètic Junior FC, ha explicat que "hem dominat el partit clarament. Ja en la primera meitat hem tingut moltes ocasions per marcar. Només començar la segona part ja hem marcat i ja no hi ha hagut partit".
Per aquest partit, el tècnic de Rubí no ha pogut comptar amb 7 jugadors: els sancionats Dani Marín (porter), Bartu i Genís; el lesionat Sergi Venegas, i Aaron, Sergio Beas i David Escario per diferents motius.
L'Atlètic Junior FC rebrà l'Espluguenc FA
En la segona jornada del campionat, el Junior FC rebrà l'Espluguenc FA, que ha debutat amb una victòria (1-0) contra el CD Fontsanta-Fatjó. El partit es jugarà el dissabte 8 de setembre, a les 18.30 hores, a les instal·lacions del Junior FC.
