Adolf anima als artistes a participar amb ell a la Nit de l'Art
L'artista valldoreixenc Adolf fa una crida als artistes visuals i plàstics a participar a una exposició col·lectiva al voltant del nu en motiu de la Nit de l'Art
L'exposició està oberta a tots els artistes i a totes les tècniques: pintura, dibuix, gravat, fotografia, escultura, llibre d’artista, poema visual, joia d’autor... Els artistes que vulguin participar, han d'enviar un correu electrònic amb fotografies de com a màxim 2 de les seves obres, amb les dades tècniques corresponents, a banda de la informació de contacte. Es poden enviar propostes fins el 12 de maig. Abans del 14 de maig es comunicarà qui són els seleccionats, i els artistes escollits tindran fins el 20 de maig per portar l'obra a l'Adolf Taller d'Art.
La inauguració de l'exposició col·lectiva serà el dia 26 de maig a les 20 hores, coincidint amb la 12a Nit de l’Art de Sant Cugat. La inauguració estarà amenitzada per la música en directe de la pianista Gloria Corrons de Bonne i l’actuació d’alguns rapsodes.
Consulta les bases de l'exposició
