Canals-Galeria d'Art celebra els seus 40 anys
La sala santcugatenca enceta la temporada en què compleix anys amb novetats per fomentar la cultura
A banda de les exposicions, Canals-Galeria d'Art presenta aquest any el cicle de taules rodones Parlem d'art amb... Amb elles, la sala vol implicar polítics i personalitats del món cultural en aquests temps de crisi per a què donin les seves visions de les arts visuals i les propostes que hi ha per superar el mal moment. En aquest cicle, el primer convidat serà Joan Manuel Tresserras, exconseller de Cultura de la Generalitat de Catalunya, el 25 de setembre, a les 19.30 hores. També hi participaran Vicenç Altaio, Alex Mitrani, Joan Bofill o Víctor Amela, entre d'altres.
Però, a més...
La galeria continuarà sent l'escenari dels concerts íntims que ja va acollir la passada temporada, fent compatible, d'aquesta manera, les diferents arts aprofitant l'equipament. Un cicle que s'intensificarà, sota el nom de Música a la Galeria, i amb la direcció de la pedagoga musical Montserrat Calduch.
Igualment, se seguiran presentant llibres amb els seus autors a la galeria santcugatenca, en el marc del Pla Nacional de Foment de la Lectura.
Més informació
