El Monestir de Sant Cugat, un dels elements més atractius FOTO: Artur Ribera

Cultura

'Com el Vallès no hi ha res', la campanya per promocionar el turisme a la comarca

El Monestir de Sant Cugat del Vallès és un dels elements que es destaquen a la campanya

El Consell Comarcal del Vallès Occidental ha impulsat una campanya per potenciar el turisme a la comarca i donar a conèixer tots els seus atractius. 'Com el Vallès no hi ha res', el vers del poeta sabadellenc Pere Quart, és el lema escollit de la campanya, que té per objectiu potenciar el turisme de proximitat, fomentar l’activitat econòmica i incentivar la identitat local i el sentiment de pertinença al Vallès.

La voluntat és cridar l’atenció sobre els atractius turístics del Vallès Occidental, vinculant-los amb la poesia de Pere Quart. Es tracta d’una campanya identitària que fa referència a icones de la comarca, com el Parc Natural de Sant Llorenç del Munt, la Masia Freixa de Terrassa, el Monestir de Sant Cugat o elements de gastronomia.

La campanya va dirigida a un públic de proximitat que potser desconeix alguns dels racons més especials del seu entorn més pròxim. És per això que la campanya arriba als Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya i es pot veure a l’interior dels trens de les línies S1 i S2 i a les estacions de Sant Cugat del Vallès, Sabadell, Terrassa i  Plaça Catalunya a Barcelona.

El president del Consell Comarcal, Ignasi Gimenez, ha destacat l’aposta per al turisme de proximitat i ha explicat que “més enllà de fomentar la pertinença, hem de destacar que el Vallès compta amb una oferta turística que pot actuar de complement a l’oferta de Barcelona".