Els colors dels dies, d'Albert Mestres. FOTO: Cedida

Cultura

El darrer llibre d'Albert Mestres es presenta a Cadaqués

'Els colors dels dies' és el llibre que l'escriptor porta aquest 14 d'agost a la Galeria Marges-U

Canals-Galeria d'Art porta aquesta tarda la presentació del llibre Els colors dels dies, d'Albert Mestres, a Cadaqués en el marc del Pla de Foment de la Lectura. La voluntat de Josep Canals, director de la galeria santcugatenca, és portar la marca Sant Cugat arreu del territori, també amb la literatura que es fa a Sant Cugat, igual que ho fa amb l'art. La presentació se celebrarà a les 20 hores a la Galeria Marges-U.

Els colors dels dies
El llibre d'Albert Mestres narra l'aprenentatge sentimental i sexual d'un nen que viu el pas de la infància a l'adolescència amb una intensitat prodigiosa i una imaginació desbordant. És una petita novel·la que explica la història d’un noi que passa un estiu a Cadaqués en un moment de la seva vida en què estan canviant moltes coses. Tot el que passa al seu voltant ho viu amb una gran intensitat: el món incomprensible dels adults, l’espai alliberador dels jocs, el naixement de la sexualitat, les pors, la natura i el seu espectacle... És una història que es desenvolupa en un relat que va creixent en intensitat fins al desenllaç final.

Albert Mestres
Nascut el 1960, és escriptor, traductor i director d'escena. Ha publicat poesia, contes i les novel·les. A més, ha estrenat diverses òperes, accions poètiques, espectacles i obres de teatre, i ha traduït autors com el marquès de Sade, Villiers de L'Isle-Adam, o Marcial, T. Landolfi. Actualment és professor de l'Institut del Teatre de Barcelona.