S'abaixa el teló
'S'abaixa el teló, però hi ha feina entre bastidors per preparar una temporada 2026 que ha de significar un pas endavant, amb la dificultat afegida del canvi de cap de colla...com a mínim'
Els Castellers de Sant Cugat van abaixar el teló de la temporada 2025 amb l'actuació que van fer a Mataró el diumenge 9 de novembre. Més de 150 camises es van desplaçar davant de la basílica de Santa Maria, a la capital del Maresme, per compartir plaça amb els Castellers de Sants, els Castellers de Lleida i els amfitrions, els Capgrossos de Mataró, i posar el colofó a la temporada.
Un 3 de 8 tremolós, però que en cap moment va estar en perill, un 4 de 8 que tampoc nova ser una postal, però que no es va descontrolar gens, i un 2 de 7 que comença a agafar solvència van ser els tres castells dels de la camisa verd Collserola, els quals van configurar la cinquena clàssica de vuit de la temporada.
Al seu costat, els Castellers de Sants van signar l'actuació de més nivell, descarregant el 2 de 8 amb folre, el 4 de 9 amb folre i el 7 de 8. A l'altra banda de la plaça hi havia els Castellers de Lleida, que van fer una clàssica de vuit, però amb el nombre dels pilars de les estructures en ordre decreixent, és a dir, 4 de 8, 3 de 8 i 2 de 7 (4-3-2). Finalment, els amfitrions no van tenir el seu dia. Els Capgrossos van haver de desmuntar el 5 de 9 amb folre i el 3 de 9 amb folre en dues ocasions, però els 4 de 8 i 3 de 8 simultanis de la primera ronda els van permetre sortir de plaça amb tres castells descarregats, després de descarregar un 5 de 8 majestuós en cinquena ronda.
S'abaixa el teló, però hi ha feina entre bastidors per preparar una temporada 2026 que ha de significar un pas endavant, amb la dificultat afegida del canvi de cap de colla...com a mínim.
Gausacs, amunt!
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
