Festa Major 2018
Novament, l'equip de govern ha fet ús dels espais comuns i actes tradicionals per llançar el seu missatge polític.
Acabada la Festa Major de Sant Cugat és obligatori, per a qualsevol que estima la ciutat, fer una anàlisi d'aquesta, valorar els encerts i aprendre dels errors per millorar la festa de l'any proper. La preparació de la FM del 2019 comença després dels focs artificials sobre el Turó de Can Mates que determinen el final de la FM 2018 de Sant Cugat.
Novament, l'equip de govern ha fet ús dels espais comuns i actes tradicionals per llançar el seu missatge polític. És per a això, que ha facilitat a associacions alienes a la festa (moltes no tenen ni NIF) perquè ocupin espais públics i els utilitzin per fer el seu espectacle ideològic, partidista, privant de les seves llibertats a aquells ciutadans que no pensen com els separatistes.
A més, la comissió de la Festa Major, pagada amb diners de tots, també s'ha sumat a l'endogàmia secessionista per treure rellevància als veritables protagonistes de la Festa Major; des dels pregoners oficials, els nens i adults participants en el Paga-li Joan i fins i tot i cadascun dels veïns. L'equip de govern del PDECAT no s'ha quedat al marge i també ha permès embrutar indiscriminadament la ciutat amb pancartes i missatges que disten molt de ser inclusius en una Festa Major que, des de la nostra perspectiva, hauria d'incloure a tots i cadascun dels ciutadans de Sant Cugat.
Encara així, les ganes de festa i el bon temps han facilitat que les activitats centrals de la FM, excepte el Seguici inicial, hagin tingut gran afluència de veïns i persones d'altres ciutats que han volgut, d'una manera o d'una altra, participar en la Festa Major.
Per sort, la Festa Major sempre tindrà sentit, amb polítics o sense, amb associacions polititzades o sense, però mai sense la voluntat i ganes de gresca dels ciutadans de Sant Cugat.
