Gràcies, famílies!
"Sant Cugat és una ciutat multiesportiva, amb una gran vitalitat esportiva i amb clubs que fan una feina extraordinària"
El passat dilluns 22 de juny vam celebrar l'Acte de Reconeixement als Mèrits Esportius de Sant Cugat, un esdeveniment impulsat aquest mandat per posar en valor l'esport de la ciutat i compartir-ne els valors amb clubs, esportistes i famílies. Sant Cugat és una ciutat multiesportiva, amb una gran vitalitat esportiva i amb clubs que fan una feina extraordinària. Dilluns ho vam tornar a veure: esportistes, equips, entrenadors, entitats i famílies compartint l'orgull de formar part d'aquesta gran comunitat.
Vull agrair especialment a les famílies la paciència, la comprensió i el bon tarannà en la gestió de l'espai. L'aforament es va quedar petit, i som conscients que aquest és un aspecte que hem de millorar. Gràcies per adaptar-vos a la situació i per fer possible que l'acte es pogués desenvolupar amb normalitat. Darrere de cada esportista hi ha moltes hores d'esforç, però també hi ha famílies que acompanyen, animen i fan possible que els seus fills i filles puguin créixer a través de l'esport. Aquest acte també és, en part, un reconeixement a vosaltres.
L'esport de Sant Cugat és motiu d'orgull. No només pels resultats, sinó per les persones que hi ha al darrere. Dilluns ho vam tornar a comprovar. De cara a l'any vinent treballarem per gestionar millor l'aforament i perquè l'acte pugui brillar en tota la seva plenitud.
Gràcies a tothom qui ho va fer possible.
Segueix-nos per saber què passa a la ciutat.
Subscriu-te gratuïtament al WhatsApp, Telegram i butlletí electrònic. I pots seguir-nos a Facebook, X, Instagram i TikTok.
