Pere Esquerda, el tastador

Opinió

Hotel & Spa La Central: Gastronomia i relax, el còctel ideal

Hotel Spa La Central: Un plaer pel paladar, el cos i la ment
L’Hotel & Spa La Central està situat a l’Alt Empordà, al pantà de Boadella, rodejat de rius afluents i de les muntanyes més verges de la comarca. És un establiment emblemàtic per la seva edificació modernista del s. xx a l’època d’Antoni Gaudí. Actualment és un allotjament tranquil i acollidor enmig de la natura. El seu restaurant ofereix una cuina mediterrània moderna i ben presentada.

Plats senzills i ben elaborats de bona qualitat. Escalivada amb anxoves de l’Escala, canelons de carn amb salsa de ceps, tonyina al forn amb romaní, fricandó amb moixernons, coulant de coco amb gelat de festuc, tiramisú de te verd, etc. L’ambient del menjador és agradable amb vistes als rius i amb pintures de pobles empordanesos de l’artista Mateu Pujolras.

L’Hotel & Spa La Central, a més de 21 habitacions també disposa d’una sala de te i una de lectura, una sala de convencions, organització d’activitats com BTT, senderisme, rutes a cavall, excursions amb quads, piragüisme, etc., serveis de massatges i tractaments d’spa i un circuit d’aigües sobre el riu.

Tot plegat un indret excel·lent per passar uns dies de relax.