El Centre d'Art Maristany acull del 16 de febrer al 13 de maig de 2023 l'exposició "La Pedra Ritual de Collserola", de Michael Lawton.
L'exposició es pot visitar de dilluns a divendres de 10 a 13:30 hores, i de 17 a 21 hores, i els dissabtes d'11 a 14 hores i de 17 a 20.30 hores.
Als turons de Collserola, entre Sant Cugat i Barcelona, hi ha una pedra de pòrfir rosa que va ser arrossegada fins allà a l'era megalítica. Es diu que si saltes per damunt d'ella et transporta a una altra dimensió.
A la proposta de Michael Lawton hi trobem tant obra pictòrica com literària per parlar de dues expressions que ocupen un mateix espai geogràfic, tot explorant l'espai liminar entre allò literari i allò visual. En la recerca d'un mètode per creuar aquestes formes, per a transportar-se d'una dimensió a una altra, Michael Lawton decideix involucrar un element del folklore local, la Pedra Ritual de Collserola.
Inauguració: 16 de febrer a les 19 hores.
Fitxa de l'activitat:
Activitat: Exposició "La Pedra Ritual de Collserola", de Michael Lawton
Dia i hora: Del 16 de febrer al 13 de maig
Lloc: Centre d'Art Maristany
Preu: Gratuït
Organitza: Ajuntament de Sant Cugat
Amb el suport de Sorea i del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya
Dades Activitat
Data: Del 16 de Febrer al 13 de Maig
Preu: Gratuït
Organitza: Ajuntament de Sant Cugat
Afegeix-ho al calendari