Presentació de llibre: "Gastar diners"

Dimarts, 24 de Febrer de 19:00 a 20:30

El financer i economista Teodor de Mas presenta a Sant Cugat el seu text Gastar diners el dimarts, 24 de febrer, a les 19 hores, a la Sala El Siglo del Mercantic.

Per assistir, i cal inscriure's gratuïtament omplint el formulari

La presentació del llibre és organitzada pel TOT Sant Cugat, amb el suport d'Amat Cultura i la col·laboració de Mercantic i la llibreria La Salvatge Llibres. En acabar l'acte, es podrà adquirir exemplars del llibre signat pel mateix autor. 

De Mas, es dedica al finançament privat i al màrqueting. Ha estudiat a la UAB, a Montpeller, Mannheim i Sydney. És el setè Teodor de Mas d’una nissaga catalana de carlistes amb orígens jueus, aragonesos, bascos, occitans i castellans. El llibre serà presentat per Jaume Angerri, president dÒmnium Sant Cugat. 

Fitxa de l'activitat:

Activitat: Presentació de llibre: "Gastar diners"

Dia i hora: 24 de febrer a les 19 hores

Lloc: El Siglo Mercantic

Preu: Gratuït amb inscripció prèvia

Organitza: TOT Sant Cugat, amb el suport d'Amat Cultura i la col·laboració de Mercantic i La Salvatge Llibres

Dades Activitat

Data: Dimarts, 24 de Febrer de 19:00 a 20:30

Preu: Gratuït

Organitza: TOT Sant Cugat, amb el suport d'Amat Cultura i la col·laboració de Mercantic i la llibreria La Salvatge Llibres

Afegeix-ho al calendari
 
Destaquem