Taller de cuina de Nicaragua

Dissabte, 09 de Maig de 10:30 a 12:00

Dissabte, 9 de maig, L’Ateneu Parla amb Fora de Quadre a les 10.30 hores amb un Taller de cuina de Nicaragua.

En aquest taller de cuina es descobrirà la gastronomia de Nicaragua preparant repochetas, una recepta tradicional plena de sabor i arrelada a la cuina popular del país. El curs anirà conduït per Itza López, originària de Nicaragua, exiliada a Catalunya des de fa cinc anys i protagonista del documental "El viatge d’Itzia", produït per Fora de Quadre.

L’activitat està impulsada per Fora de Quadre, una entitat que treballa en l’àmbit dels audiovisuals, l’educació i la cultura per a la transformació social, i que actualment desenvolupa un projecte vinculat amb Nicaragua.

A través de la cuina, el taller proposa un espai de trobada per conèixer una mica més la cultura nicaragüenca, compartir experiències i acostar-nos a altres realitats des d’una mirada gastronòmica i comunitària.

Entrada gratuïta amb inscripció prèvia en aquest enllaç.

Fitxa de l'activitat:

Activitat: L’Ateneu Parla amb Fora de Quadre. Taller de cuina de Nicaragua

Dia i hora: 9 de maig a les 10:30 hores

Lloc: L'Ateneu

Preu: Gratuït amb inscripció

Organitza: Ateneu Santcugatenc

Dades Activitat

Data: Dissabte, 09 de Maig de 10:30 a 12:00

Preu: Gratuït

Organitza: Ateneu Santcugatenc

Afegeix-ho al calendari
 
Destaquem